רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

האמת על טרמיטים בבית שאתם חייבים להכיר

בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות לגבי מזיקים המכונים טרמיטים. מדובר במכה של ממש, אך בשונה ממה שרבים חושבים, טרמיטים אינם נמלים הם רק דומים להם. 
kk

בשונה מנמלים שאינן גורמות לנזק, טרמיטים גורמים לנזק רב ברכוש. הם לא עוקצים, הם לא מביאים מחלות, הם פשוט מכרסמים מוצרים מעץ. אם לא עולים על הבעיה בזמן היא עלולה להחמיר ולגרום לנזק של ממש ברכוש. הם אוכלים כל מה שעשוי מעץ. רהיטים מעץ, משקופים ודלתות מעץ, פרקט מעץ, דק, פרגולות ועוד. למעשה, הם ניזונים מחומר הנקרא תאית הנמצא בתוך חומר העץ ולכן הם גם אוכלים קרטונים ונייר.

מה גורם לטרמיטים לבוא?

סביבה עשירה בלחות עלולה להוביל לכך שטרמיטים יגיעו ובעיקר, עץ. לכן, מאוד כדאי שלא לרכוש או לאסוף מוצרים העשויים מעץ אליכם הבייתה בשום פנים באופן. במידה ואתם נמצאים בתהליך של בניה או שיפוץ, שווה לבדוק לעומק האם כדאי וניתן לבצע הדברה מניעה וכך מראש למנוע הופעה שלהם. כאמור, אם לא מטפלים בטרמיטים בזמן, הם עלולים לגרום לנזקים חמורים ובלתי הפיכים, לכן ההדברה היא קריטית.

איך מתבצעת הדברת טרמיטים?

יש כל מיני שיטות וכל מיני דרכים לבצע הדברת טרמיטים כאשר השיטה הטובה והמומלצת ביותר אשר הוכחה גם אינספור פעמים כשיטה הכי יעילה היא הדברת טרמיטים באמצעות קידוח. הסיבה ששיטה זו נחשבת ליעיל ביותר היא משום שאי אפשר לדעת את המיקום של מושבת הטרמיטים שמונה מליוני פריטים המתרבים בקצב מסחרר. באמצעות שיטה זו קודחים חורים קטנטנים בקוטר של שני מילימטרים ברווחים שווים זה מזה ולמעשה כך מייצר מעטפת הגנה המפרידה בין החלק הפנימי לחלק החיצוני של הבית. עם הזמן החומר הרעיל שמוחדר ישירות אל החורים שנקדחו עובר מהטרמיטים שנגועים בחומר אל הטרמיטים שנמצאים במושבה ולאט לאט כמו מתחסלים. לעתים אחרי אבחון המגלה כי יש טרמיטים במשקופים למשל, מחדירים את החומר גם לאזורים נגועים נוספים. כאמור יש שיטות הדברה נוספות אך זו נחשבת לטובה וליעילה ביותר אותה ניתן לשלב יחד עם שיטה נוספת – פיתיונות ג‘ל רעילים.

רוצים לקבל מידע נוסף על טרמיטים בבית? חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע הדברת טרמיטים ביסודיות ויעילות כבר שנים רבות. החברה מבצעת את הדברת הטרמיטים בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולאופי הבעיה. ישירות אליכם יגיע מדביר מקצועי, יבחן את השטח ויבצע את ההדברה. אנו מעניקים חמש שנות אחריות על הדברת טרמיטים ככה שאתם יכולים להיות בטוחים כי אתם בידיים הכי בטוחות שיש וכי הבית שלכם והמרחב בו הטרמיטים נמצאים יהיה נקי ממזיקים לאורך זמן. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה עם כל הפרטים.