רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הנזק שטרמיטים יכולים לעשות אם לא מטפלים בזמן

הבחנתם פעם ברהיטי עץ בבית שלכם אשר נראים פגומים או אכולים? יש לכם בבית מעין תעלות קטנות כאלה שאתם לא מבינים כיצד הם הגיעו לבית שלכם? סביר להניח שיש לכם בבית טרמיטים.

 

הטרמיטים אומנם מזיקים לבית, אך אין מה להיבהל, בעזרת אבחנה וגילוי מוקדמים של הטרמיטים והדברה איכותית, תוכלו למנוע את התפרצות הטרמיטים בקלות.
,,
הטרמיטים הם מזיקים ביתיים, אשר ניזונים בעיקר מעץ. החל מהספה בבית שלכם, הדלתות בחדרים, והריהוט בגינה, הטרמיטים ייהנו מאוד לאכול כל אחד מחפצי העץ בבית שלכם.
הטרמיטים הם חרקים אשר מזכירים בצורה החיצונית שלהם נמלים, אך שונים בצורה רבה מנמלים בסופו של דבר.
הטרמיטים בונים תעלות בוץ על מנת לזוז ולנוע ממקום למקום, שכן בעזרת תעלות אלה הם לא חשופים לפגיעה של מזיקים אחרים או לשינויים במזג האוויר אשר יכולים להשפיע על הטרמיטים גם כן.

 

הנזקים שטרמיטים עלולים לגרום לבית שלכם

מצד אחד, הטרמיטים לא יכולים לפגוע בנו בני האדם בצורה ישירה, שכן הטרמיטים לא מעבירים מחלות, לא יכולים למצוץ דם, ובנוסף לא עוקצים אף פעם. אולם, הנזק הגדול של טרמיטים יכול להשפיע על הרכוש שלכם, ובסופו של דבר הנזקים הללו יכולים לגרום לכאב ראש רב ולהפסד כלכלי גדול.

הטרמיטים נוהגים להסתובב ולחיות בלהקו וקבוצות אשר מגיעות לממוצע של 50 אלף טרמיטים, וכך למעשה הם יכולים לכרסם עד הסוף את השולחן האהוב עליכם בתוך ימים ספורים!

נזק נוסף שהטרמיטים יכולים לגרום אליו הוא מצב ההיגיינה והאסתטיקה בבית שלכם. הטרמיטים חופרים כמעט תמיד תעלות בוץ רבות, אך עשויות להראות רע בבית שלכם, ודבר זה יכול להעיד עבור אנשים רבים כחוסר אסתטיקה בבית.

תעלות הבוץ הללו יכולות להיות כאב ראש גדול, שכן אתם יכולים למצוא את עצמכם מתעסקים כמעט כל יום בהסתרה של התעלות החדשות בבית שלכם, ואתם עשויים להיות מופתעים בצורה רבה מקצב ההופעה של תעלות חדשות כל יום בבית שלכם.

מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי הדברת טרמיטים? חברת אגרנט ארנון בעלת ניסיון רב שנים בביצוע הדברת טרמיטים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. אנו מבצעים הדברת טרמיטים יסודית ומקצועית ומתחייבים לחמש שנות אחריות עבור השירות לקהל הלקוחות שלנו. שנים של צבירת ידע וניסיון הובילו אותנו לפיתוח שיטה ייחודית המסייעת לסלק את הטרמיטים אחת ולתמיד. השיטה הינה משולבת וכוללת קידוח ברצפה תוך החדרת חומר רעיל בלחץ גבוה מאוד יחד עם הנחת פתיונות ג‘ל המסייעים לחיסול הטרמיטים. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם כל הפרט