רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

איך למנוע תקיפת טרמיטים בביתנו

מהם טרמיטים?

הטרמיט הוא מעין חרק אשר ניזון מעץ, ועל אף שמדובר רק בחרק, הטרמיטים יכולים לגרום לבעיות רבות לבית שלכם ולרכוש אשר נמצא בבית, זאת כאשר ניתן לטרמיטים לחיות במשך זמן רב בבית שלנו. הפתרון לטרמיטים הינו הדברה יעילה כנגדם, אך טרם ביצוע ההדברה, עלינו קודם כל להבין ולזהות כי אכן מדובר בטרמיטים, ולא במזיקים מסוג אחר. כל המידע הנחוץ בנושא ותשובות לשאלות שונות שייתכן כי שאלתם את עצמכם יופיעו בכתבה הבאה.

אבחון הטרמיטים והמזיקים הקיימים בבית על מנת לבצע הדברה מתאימה.

במידה שאנחנו מזהים כמו שצריך מהו המזיק אשר נמצא בבית שלנו, אזי זיהוי זה יוכל לאפשר לנו להסביר בצורה טובה למדביר מהו המזיק אשר מופיע בבית שלנו, ולפי כך המדביר יחליט ויבין מהו סוג ההדברה אשר נחוץ למקרה שלנו. ישנן שיטות שונות להדברה של מזיקים, כאשר כל אחת מהשיטות הללו מתאימות למעשה לטיפול בחרק או מזיק אחר.

איך למנוע תקיפת טרמיטים בביתנו
איך למנוע תקיפת טרמיטים בביתנו

על חשיבות הזיהוי המוקדם של נוכחות טרמיטים בבית שלנו

ישנה חשיבות רבה ועליונה לכך שזיהוי הטרמיטים יתבצע מוקדם וכמה שיותר מהר. האוכל הראשי של טרמיטים הינו עץ, וכאשר יש לכם בבית טרמיטים, הם יטרפו ויאכלו בלהט כל פריט או חפץ אשר מכיל עץ.

בין אם מדובר בשולחן בסלון, הדלתות בחדרים השונים, ורהיטים אחרים בבית שלכם, הטרמיטים עשויים להשתמש בכל אחד מאלה בתור ארוחה משביעה וקרקע לרבייה והתפתחות של המין שלהם.

למעשה, ככל שנלמד לזהות כי קיימים אצלנו בבית טרמיטים בין אם זה במשקופים ובין אם בכל אזור אחר בבית, ככה יהיה לנו קל יותר לטפל בבעיה ולמנוע התרבות שלהם. אז כיצד בעצם אנחנו יכולים לזהות את הטרמיטים בשלב מוקדם?

דרכים לזהות כי אכן מדובר בטרמיטים

הנטייה בהתחלה היא שאנשים מסתכלים על הטרמיטים ובטוחים כי מדובר בכלל בנמלים, בשל הדמיון הגדול בינהם. אולם, במבט נרחב יותר תוכלו לזהות ולהבין כי ישנו הבדל גדול בין נמלים לטרמיטים.

בגלל שקשה מאוד להבחין בין נראות של טרמיטים לבין נמלים, מומלץ להשתמש בשיטה נוספת. שיטה זו מתייחסת לסימנים מקדימים לכך שיש טרמיטים בבית, כגון תעלות בוץ מחוץ לבית, רהיטים שונים אשר נראים מכורסמים, ועוד.

לסיכום,

סובלים ממכת טרמיטים בבית שלכם או חושדים שיש לכם טרמיטים ולא בטוחים? חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע הדברות מכל הסוגים עם דגש על הדברת טרמיטים. החברה מספקת מגוון של שירותי הדברה ומעניקה לקהל לקוחותיה חמש שנות אחריות על הדברת טרמיטים.

נשמח לשלוח צוות מקצועי, יסודי ויעיל לבדיקה אצלכם בבית ולקבוע את תכנית הטיפול המתאימה. זכרו! עם טרמיטים לא מחכים וקיימת חשיבות רבה לביצוע הדברה כמה שיותר מהר. השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם כל הפרטים.