רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

עקיצות פשפש המיטה זיהוי נכון באמצעות מדריך

אנשים רבים נעקצים בלילה, לפעמים אכן מפשפשי מיטה אך בפעמים אחרות זה יכול להיות מחרקים אחרים – כדוגמת יתושים או בכלל מאלרגיה כלשהי. אז איך ניתן לדעת אם העקיצות שלנו באמת מגיעות מפשפשי המיטה או שבכלל מדובר במשהו אחר הרבה פחות גרוע? כל המידע על זיהוי העקיצות במדריך שלפניכם.

 למה חשוב לזהות את העקיצות בזמן

זיהוי מהיר ונכון של העקיצות יאפשר לנו להשיג את הפתרון כמה שיותר מהר. במידה ומדובר בפשפשי מיטה עיכוב בזיהוי העקיצות עלול לגרום למצב בו הנגיעות תוחמר והפשפשים יתפשטו במקומות רבים יותר בבית.זיהוי אמין ומדויק של הפשפשים יבוצע לרוב ע"י מדביר מוסמך ומומלץ המתמחה בביצוע הדברת פשפש המיטה ובזיהוי הסימנים שלהם.

המדריך לזיהוי עקיצות פשפש המיטה בעצמכם

באמצעות קריאת הסעיפים במדריך ויישומם תוכלו לזהות את פשפשי המיטה בעצמכם, ממש כמו מדביר מקצועי. שימו לב כי חובה עליכם להיות ערניים וחדי הבחנה בכדי להצליח בתהליך הזיהוי, תתעכבו על כל סעיף ותנסו להבין אותו ברמה הטובה ביותר.

  • הסעיף הראשון: עקיצות רכבת – עקיצות של פשפשי מיטה יהיו תמיד אחת ליד השניה, כלומר אם הפשפש החליט לעקוץ אתכם ביד אזי אתם תוכלו לראות 5-6 עקיצות לפחות צפופות אחת לשניה באותו אזור ביד. אם אתם נעקצים באופן כזה סביר לוודאי כי מדובר בפשפשים.
  • הסעיף השני: מראה העקיצות – העקיצות של פשפש המיטה אינן גדולות כמו עקיצת יתוש למשל, הן קטנות יחסית וגם אינן נפוחות מדי או מוגלתיות. הן אדמדמות ומעט מגרדות.
  • הסעיף השלישי: סימני דם במיטה – אם יש לכם סימני דם במיטה קרוב לוודאי כי מדובר בפשפשים. לאחר עקיצת הפשפשים הם מפרישים חלק מהדם ששאבו מכם על המזרון, הסדין או הכרית, אם תהיו מספיק ערניים תוכלו לזהות את זה.
  • הסעיף הרביעי: זיהוי הפשפשים – אין טוב יותר מלזהות את הפשפשים בעצמם, הפשפשים מסתתרים בבסיס המיטה, בכפלי המזרון, בסדקים, בחריצים ובמסגרות של תמונות. אם תעברו באופן מדויק ועם הרבה תשומת לב תוכלו לזהות את הפשפשים.
  • הסעיף החמישי: איתור ביצי פשפשים – במקומות בהם הפשפשים דוגרים הם עשויים להטיל ביצים לצורך ההתרבות שלהם. אם תהיו מספיק ערניים תוכלו לזהות את ביצי הפשפשים במקומות בהם הם מסתתרים.

מה עושים אחרי זיהוי העקיצות

לאחר שעברתם על הסימנים והגעתם למסקנה האם מדובר בפשפשים או לא – יש לבצע פעולות בהתאם לתוצאה. אם מדובר בפשפשי מיטה יש לדבר עם מדביר מומלץ שיבצע עבורכם את העבודה ויחסל את הפשפשים.במידה ולא מדובר בפשפשי מיטה עליכם להמשיך בבדיקות, לנסות ולהבין ממה נובעות העקיצות על גופכם ואיך ניתן למצוא את הפתרון לכך.