רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים עם כנפיים

במראה שלהם, טרמיטים מזכירים נמלים, אך אם מסתכלים שמים לב היטב לפרטים, מגלים כי קיימים ביניהם כמה הבדלים ברורים. בעוד גופן של הנמלים מחולק לשלושה חלקים באופן בולט, הטרמיטים מוארכים ויש להם ארבע כנפיים. בעוד לנמלים יש מחושים המכופפים בזווית, המחושים של הטרמיטים ישרים לגמרי. 

עוד כמה מאפיינים לטרמיטים עם כנפיים

  • חיים בתוך האדמה במושבות ומכילים מיליוני פריטים
  • ניזונים מתאית- רכיב בתוך מוצרים העשויים מעץ כמו רהיטי עץ, רצפת עץ, קירות גבס, ניירות ועוד…
  • רוב הנחילים של הטרמיטים עם הכנפיים יופיעו כאשר יש שינויים קיצוניים במזג האוויר, למשל שיש גשם חזק או סערה ולאחר מכן שרב
  • פעמיים בשנה מתקיים מה שנקרא ”מעוף הכלולות" שמטרתו ליצור התרבות
  • לאחר ההפרייה, הנקבות משילות את הכנפיים ומתחילות במלאכת הקמת מושבות חדשות
  • מטרתם של הטרמיטים היא להקים מושבות

טרמיטים עם כנפיים

מדוע הדברת טרמיטים נחשבת למורכבת כל כך?

יש לכך כמה סיבות. ראשית כל, מדובר במזיק שלא תמיד אנחנו רואים אותו וזה למרות הכנפיים והסימנים. כלומר לא פעם הטרמיטים נמצאים בתוך הרהיטים ומוצרים עשויים עץ כמו משקופים למשל, ואין אנו יודעים על כך עד שהנזק כבר נגרם. שנית כל, בשונה מהדברות מזיקים אחרות כמו הדברה נגד ג'וקים ונמלים, תהליך הדברת טרמיטים איננו נעשה באמצעות ריסוס בלבד משום שזה נמצא לא יעיל מספיק. המטרה היא בעצם להגיע למושבה ומכיון שאין אנו יודעים את מקורה, עלינו לחדור פנימה. איך עושים את זה? ובכן, השיטה היעילה ביותר לביצוע הדברת טרמיטים וחיסול המושבה לגמרי היא על ידי יצירת חורים קטנטנים בתוך הרצפה ויצירת מעטפת הגנה סביב הבית. החורים בקוטר של 2 מ"מ ובסיום הקידוח המדביר מחדיר חומר פעיל רעיל בלחץ גבוה שמטרתו לחסל את מושבת הטרמיטים. בנוסף, בשונה מהדברות אחרות, לוקח זמן למושבה כולו להיעלם, משום שהטרמיטים שנחשפים לחומר הרעיל מעבירים אותו לשאר הפריטים. לא פעם יש לחזור על התהליך משום שלא כל המושבה מחוסלת מיד.

החשיבות של בחירת חברה מקצועית

ובכן, קיימת חשיבות רבה לבחירת חברה מקצועית המתמחה בהדברת טרמיטים, הן משום שמדובר בהדברה מורכבת מאוד והן משום שהמטרה היא להיפטר מהטרמיטים שיכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים בציוד ורכוש.

מעוניינים לשמוע מידע נוסף על טרמיטים עם כנפיים? סובלים ממכת טרמיטים ולא בטוחים מה לעשות? חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע הדברת טרמיטים. השילוב בין ידע רב שנצבר לאורך השנים, מקצועיות ללא פשרות ויסודיות מאפשר לנו בכל פעם מחדש לסייע לקהל לקוחותנו ולהיפטר ממכת הטרמיטים הנמצאים בסביבת המגורים שלהם. אנו מעניקים לקהל לקוחותנו חמש שנות אחריות עבור הדברת טרמיטים ומחזיקים ברישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. לפרטים ומידע נוסף השאירו שם ומספר טלפון ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות.