רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

אגרנט ארגנון מציגה חומר הדברה חדש, אפקטיבי ויעיל

אגרנט ארנון היא חברת ההדברה היחידה בארץ שקיבלה אישור להתנסות ביעילותו של הפיפרוניל לטיפול בטרמיטים, לפני שהוא עובר תהליך רישום והופך לתכשיר הדברה מאושר ומורשה. מה הופך את הפיפרוניל לחומר הדברה מצויין ואפקטיבי? הכל במאמר זה. 

כשאנחנו מזמינים מדביר הביתה אנחנו רוצים כמובן להיות בטוחים, שהוא יבצע טיפול מקצועי, כזה שיחזיר לנו את השקט הנפשי שהיה לנו לפני שפלשו כל הנמלים למטבח שלנו והג´וקים התנחלו בפתח הביוב שלנו.

עם הפיפרוניל, חומר הדברה יעיל, שנמצא בימים אלה בתהליך ניסוי ובדיקה בארץ על ידי חברת אגרנט ארנון, ניתן יהיה להשיג בדיוק את התוצאות הרצויות. קבלו את כל מה שצריך לדעת על הפיפרוניל, רגע לפני שהוא נכנס לשוק תכשירי ההדברה.

פיפרוניל: תעודת זהות

פיפרוניל הוא חומר פעיל נפוץ מאוד, המשמש ברחבי העולם כקוטל חרקים, אך מסיבות שלא ניכנס אליהן כעת, הוא עדיין לא הותר לשימוש בישראל. בימים אלה הוא נמצא בבדיקה ועובר תהליכי ניסוי על ידי חברת אגרנט-ארנון, חברת ההדברה היחידה שקיבלה אישור לבצע ניסיונות עם החומר בארץ, והמקיימת ניסויים בפיפרוניל לטיפול בטרמיטים בלבד. הפיפרוניל נועד להדברה של ג´וקים, טרמיטים, חיפושיות, קרציות, תריפסאים, פרעושים ועוד. את הפיפרוניל ניתן למצוא במגוון רחב של תכשירי קוטלי חרקים, כמו גם בחומרי דישון לדשא, במוצרים חקלאיים ובתכשירים נגד פרעושים וקרציות, המיועדים לבעלי חיים. למעשה, בחו"ל ישנם עשרות (למעלה מ-50) תכשירים המכילים פיפרוניל, בשל האפקטיביות הרבה המיוחסת לו בלוחמה נגד מזיקים. הפיפרוניל משמיד את המזיקים כאשר הם אוכלים אותו או באים איתו במגע על ידי פגיעה במערכת העצבים שלהם.

השילוב של הפיפרוניל בטיפולי הדברה נבחן ממש בימים אלה על ידי חברת אגרנט ארנון

הרישום של חומר הדברה חדש הוא תהליך ארוך, המתחיל בעריכת ניסויים בתכשיר לבדיקת יעילותו לאחר קבלת אישור לכך ממנהל השירותים להגנת הצומח ולביקורת. לאחר עריכת הניסויים יתקיים דיון בוועדה ביולוגית של מומחים יועצים סביב הראיות שעלו מתוך ניסויי השדה. כמו כן, וועדה אקולוגית בין משרדית תבחן את מידת הבטיחות של התכשיר לסביבה, לאדם ולבעלי החיים. אגרנט-ארנון היא חברת ההדברה היחידה בארץ שמדביריה קיבלו אישור לעבוד עם החומר במסגרת תהליך ניסוי השדה שמתבצע עליו, והחברה בוחנת את יעילותה של החומר לטיפול בטרמיטים בלבד. היות שהחומר יעיל ביותר, אנחנו משוכנעים, שבמידה והוא יעבור את אישורי הוועדות, הוא יהפוך מהר מאוד לחומר הדברה מבוקש, ויש לנו הכבוד להצהיר על כך, שאנחנו היינו הראשונים שבעצם התנסו בו ושאנחנו תרמנו במידה רבה למאמצי האישור שלו.

בזכות האפקטיביות של החומר, אפשר להשתמש בכמות מאוד נמוכה ממנו כדי לבצע הדברה יעילה.
מכיוון שהיום זה כבר ברור לכולם, ששימוש נטול בקרה וריסוס ללא הכרה מסבים נזק לסביבה, לפיפרוניל יש יתרון מהבחינה הזו. בתור חברה, שמציעה שירותי הדברה ירוקה, שלא מרססת כשלא באמת חייבים ושעושה עבודה נקודתית ומדוייקת מאוד, כזו שאינה כרוכה בשימוש מופרז בחומרי הדברה, הפיפרוניל הוא לטעמינו מוצר שיכול להיות לו ביקוש רב בענף ההדברה.

ברגע שייכנס התכשיר לשוק, חפשו חברת הדברה שעובדת עם הפיפרוניל

אנחנו מציעים לכם לעקוב אחר תהליך האישור של התכשיר, כדי שאם וכאשר הוא יאושר תוכלו לבחור מדביר או חברת הדברה בהתבסס על השאלה אם הם עובדים עם הפיפרוניל כן או לא, כי השימוש בפיפרוניל- בהנחה, כמובן, שחברת ההדברה תעשה עבודה מקצועית ורצינית – יקנה לכם אחריות מלאה לכך שטיפול ההדברה ישיג את התוצאות הרצויות.