רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברה ברעננה

חברה לשירותי הדברה ברעננה

גיליתם שמשקוף הדלת במטבח מתחיל להתפרק? יכול להיות שהבית שלכם סובל ממכת טרמיטים. הזמינו שירות הדברה ברעננה כדי להיפטר מהבעיה. טרמיטים הם מזיקי עץ מסוכנים מאד הפולשים בעיקר לדירות קרקע או בתים פרטיים המכילים ריהוט עץ רב. אנו מספקים את כל הפתרונות לסילוק חרקים ומכרסמים כולל דגיג הכסףעכברים, ג´וקים ופשפשים.

שירות הדברה לעסקים

לא רק בתים פרטיים מהווים טרף קל לטרמיטים וחרקים. גם מפעלים ומגדלי משרדים חשופים לסכנה. אנו ממליצים להזמין מדביר ברעננה או כפר סבא לקראת כל קיץ בכדי שלא יהיו לכם הפתעות לא נעימת באמצע ישיבה חשובה או תוך כדי ארוחת הצהריים בחדר האוכל.

חיפוש מדברים ברעננה

לא כל המדברים מומחים בסילוק כל סוגי המזיקים ולכן לפני שאתם יוצרים קשר, חשוב להסביר למדביר איזו בעיית מזיקים יש לכם בדיוק. אל תתביישו לבקש מהמדביר רישיון לעבודה עם חומרי הדברה.

המלצה מדני

"כל קיץ הג´וקים משתלטים על הבית שלי. בדרך כלל אני נוהג להשתמש בקוטל חרקים אבל הפעם נמאס לי. הזמנתי מדביר מאגרנט-ארנון, הוא טיפל בבעיה ועל הדרך הבין שיש לי קן טרמיטים בסביבה בגלל ערמות קטנות של חול שהוא גילה בפינת המחסן. אם הוא לא היה מטפל גם בבעיה זו הם היו הורסים לי את הרהיטים בבית. תודה לכם!"

חברת אגרנט-ארנון פועלת גם באזורים הבאים:

הדברה בתל אביב, הדברה בבת ים, הדברה בהרצליההדברה בכפר סבאהדברה בנתניההדברה בראשל"צ, הדברה בחדרה, הדברה בלוד ועוד